Saturday 2 April 2016

KHASIAT MINYAK JOJOBA

1. Persamaan Tinggi untuk sebum

Apa yang menjadikan ia begitu unik berbanding dengan minyak biji lain adalah bahawa minyak jojoba adalah struktur dan kimia sangat serupa dengan sebum manusia. Ini kerana sebum juga sebahagian besarnya terdiri daripada ester lilin mono, konstituen utama minyak jojoba. Dalam kebanyakan kes, ia boleh bertindak sebagai pemain gantian ketika memberi manfaat yang sama atau ditambah berbanding sebum. Hartanah ini akan dibincangkan dengan lebih lanjut di seluruh tapak.

2. Sangat selamat untuk digunakan

minyak Jojoba adalah bukan toksik, bukan komedogenik dan bukan alahan. Ini bermakna bahawa ia tidak akan menyumbat liang dan tidak akan menyebabkan apa-apa reaksi alahan. Ia juga bukan merengsa, jadi ia selamat boleh digunakan di sekitar mata dan kulit. Di samping itu, ia tidak menyebabkan rasa berminyak apabila digunakan pada kulit seperti minyak lain lakukan.

3. Ia mempunyai kandungan yang tinggi mineral dan Vitamin E.

Ia mengandungi banyak pelbagai jenis tocopherols yang membentuk Vitamin E dan banyak mineral semula jadi yang lain. Vitamin E terkenal dengan kulit yang sihat dan jelas.
4. Ia mencegah kerosakan dari radikal bebas
minyak Jojoba adalah antioksidan dan melindungi anda daripada kerosakan akibat radikal bebas, yang dipercayai menyumbang atau menyebabkan pelbagai penyakit kronik dan kanser.

5. Ia adalah anti-bakteria

Halus dan tulen minyak jojoba
Diproses dan minyak jojoba tulen
Kebanyakan bakteria termasuk Staphylococcus aureus dan kulat Candida albicans tidak dapat membiak dan mati apabila mereka datang ke dalam hubungan dengan minyak jojoba. Malah, ia begitu antibakteria yang ia boleh digunakan sebagai racun kulat untuk mengawal cendawan. Bayangkan bagaimana kuat itu?
.
.

Kami di Nadeera memahami keperluan kulit anda.
Kami memberi hanya yang TERBAIK utk anda.
.

Dapatkan Anti Aging Facial Serum by Nadeera pada harga PROMOSI RM80 utk 100 pelanggan pertama!

#TeamNadeera
#SerumAntiAging
#SerumWajahOrganik

Rahsia Awet Muda Nadeera


posted from BloggeroidRahsia Awet Muda Nadeera
Name:
Email Address:
Shipping Address:
Your H/P no.
Your order details and quantity required

This form powered by Freedback