Wednesday 15 April 2015

Produk Sutra Aromatherapy, Fragrance dan Wellness

Alhamdulillah, syukur kepada Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

Kini teman-teman tersayang boleh dapatkan Produk Sutra di Arina One Stop Centre. Produk yang diyakini keberkesanannya dan bergantung kepada keserasian, Insya Allah.
Sama-sama kita sebar dan kongsikan kebaikan, semoga bermanfaat untuk semua.

 

 
 

Produk Sutra adalah hasil kajian dari syarikat bertaraf biotech dari Tropical Bioessence Sdn Bhd. Syarikat ini terlibat secara langsung dalam pemprosesan herba- herba dan hasil bumi untuk menghasilkan minyak pati dari herba, tumbuh-tumbuhan dan bunga-bungaan. Cara pemprosesannya dilakukan dengan terperinci dan menggunakan kaedah berteknologi tinggi bagi menghasilkan produk yang bermutu sebagai wangian santai dan untuk mengimbangi keperluan kesihatan, badan dan jiwa. Produk ini mampu memenuhi gaya hidup anda yang sihat dan moden.

Selain dari itu produk Sutra juga dihasilkan dengan menggunakan bahan semulajadi dan bebas bahan kimia. Ianya digunakan untuk menghasilkan essential oil yang bermutu tinggi. Ianya banyak digunakan untuk menghasilkan minyak wangi dan juga sebagai bahan tambahan di dalam produk kosmetik. Syarikat bumiputra ini juga dijalankan di kilang yang bertaraf BMP dan mengikut peraturan yang ketat.

Kami akan sentiasa mengemaskini produknya dari semasa ke semasa. Untuk memilikinya, silalah Hubungi Kami



 


Name:
Email Address:
Shipping Address:
Your H/P no.
Your order details and quantity required

This form powered by Freedback