Monday 15 August 2016

"AKU JATUH CINTA PADA CREAM CHEESSE"

Kak Rin ni memang bukan orang yang suka mekap sangat. Dapat tempek bedak, calit lipstik dengan eyeliner pun rasa dah puas hati sangat dah.

Dah jadi suri rumah ni lagi lah jarang nak mekap. Tapi kak Rin perasan makin lama kulit muka kak Rin makin banyak jeragat, kusam dan kedut halus lagi ketara. Aduh takkan nak biarkan gitu aje!

Mulalah cari skincare yang sesuai dan ikut budget. Memula ok memang cepat aje nampak perubahan. Habis pek trial, order lagi 1 set. Dengan harapan masalah kulit muka settle. Tapi punah, retak hati wey bila jerawat mula melata, membiak-biak kat muka ni.

Kak Rin frust, tak mo pakai apa-apa dah. Cuci muka pun guna pencuci muka biasa, day cream pun yang murah je. Tak tahulah ada SPF ke tak. Padahal rutin harian Kak Rin menghantar anak-anak ke sekolah agama di sebelah petang. Bukan ke masa tu memang matahari tengah memancor dan peritkan kulit muka. Kalau tak de SPF macam mana nak cover dari sinar UV. Uolls jangan ikut cara kak Rin tau, frust sampai rosak diri sendiri..hehe. Sudahnya kulit muka makin gelap, kusam dan jeragat usah cakaplah. Dah macam peta.


Balik dari IMKK Mac 2016, masa tu kolam jiwa pun dah kena klorox kaw kaw punye. Sampai iolls demam tau!! Sifu bagitahu kena sayangi diri sendiri. Jangan asyik nak salahkan diri aje. Pandang kat cermin, dan peluklah tubuh badan kita sendiri. Masa tu kak Rin cakap kat diri sendiri. "AKU KENA BERUBAH". Salah satunye jadi sihat dan cantik untuk jaga amanah Allah dan untuk keluarga tercinta.

Lepas jadi agen, kak Rin terus guna skincare ‪#‎Nadeera‬. Bermula dengan serum yang ohsem tu sampailah ke foundation dan Silver Nano Soap. So far dah lengkaplah skincare kak Rin. Masa memula guna Mousse Mineral Foundation @ MMF yang ada SPF50 tu, waaahh, best giler. Lembut, ringan, halus dan gebu macam "cream cheesse cake". Bila apply kat muka, mudah aje. Meluncur laju, tu yang calit-calit 5 saat dah siap. Tak mo pakai bedak kompak pun boleh.

Kalau uolls nak tahu, MMF ni adalah formulasi dari pakar estetik. Dihasilkan lepas buat beberapa kajian ke atas pelbagai jenis kulit dan masalah yang biasa dihadapi wanita di Malaysia. Sebab tu cream cheesse by NADEERA ni SANGAT BERKUALITI & DIJAMIN SELAMAT. Mana nak dapat foundation yang kualiti setanding jenama Antarabangsa tapi dengan harga tempatan. 100% organik TIADA BAHAN KIMIA dan yang terpenting jimat masa dan RM.

Kak Rin share ni sebab sifu bagitahu kalau ada barang bagus dosa tau tak cerita! May be ade kengkawan kat luar sana memerlukan manfaat dari produk ni.
Nak dapatkan produk ni silalah hubungi Kak Rin
H/P (WA/ TELE/ sms): 018-769 4279
FB: Arina Ali
Blog: http://www.pnarina.blogspot.com/
Sila like fanpage kami : Rahsia Awet Muda Nadeera



Name:
Email Address:
Shipping Address:
Your H/P no.
Your order details and quantity required

This form powered by Freedback