Saturday 26 March 2016

NADEERA - SERUM WAJAH ORGANIK

Mac 2016, Nadeera Serum Wajah Organik yang diformulasi dengan 100% pati bunga berkualiti PREMIUM tanpa BAHAN KIMIA oleh PENGASAS Puan Khairunnisa Rahin telah dilancarkan secara rasminya.

NADEERA Anti Aging Facial Serum ini membantu menyelesaikan masalah yang lebih spesifik seperti tanda-tanda penuaan, kerosakan kulit akibat selaran matahari, garis halus, mematikan kuman jerawat serta memudarkan jeragat.

Serum ini tercetus apabila beliau fobia untuk menggunakan kosmetik di pasaran yang telah menyebabkan kulit beliau merengsa, mengelupas, perit dan pedih. Pelbagai jenis produk pernah dicuba tetapi keadaan yang sama berlaku.

Rentetan dari masalah yang beliau hadapi Allah telah mengilhamkan untuk hasilkan serum dari minyak pati. Formula serum yang dicipta dan dikaji sekian lama oleh sahabat beliau telah diketengahkan untuk manfaat bersama.

NADEERA Anti Aging Facial Serum ini telah mendapat banyak maklum balas yang positif setelah beliau memberikan sampel percuma kepada mereka yang bertuah untuk penggunaan selama sebulan.

Misi beliau, NADEERA Anti Aging Facial Serum membantu semua orang khasnya para isteri kembali cantik, segar, berseri dan awet muda.









Name:
Email Address:
Shipping Address:
Your H/P no.
Your order details and quantity required

This form powered by Freedback