Friday 11 November 2016

SELAMAT TINGGAL SKINCARE YANG MERENGSAKAN!

Salam Jumaat kesayangan semua,
Pagi ni nak cite kat gojesz pasal serum NADEERA, boleh ye? Apa uniknya serum ni untuk uolls semua.
Anti Aging Facial Serum Nadeera sesuai digunakan oleh wanita yang berumur 25tahun dan ke atas kerana pada waktu ini kulit mula menunjukkan tanda-tanda penuaan seperti bintik-bintik hitam, jeragat dan kedut di bawah mata.

AAFS by Nadeera kaya dengan nutrien yang baik untuk kulit yang mampu merawat masalah-masalah kulit yang common seperti kedut bawah mata, jerawat, jeragat, melasma, bintik- bintik merah, kekeringan, alergik, kulit tak sekata, kulit berminyak dan sebagainya.

AAFS by Nadeera berasaskan minyak pati tumbuhan semulajadi ini menyerap ke dalam kulit dengan sangat cepat kerana partikel minyak pati sangat halus.Tidak meninggalkan kesan yang melekit dan berminyak yang membuat anda rasa tidak selesa.

AAFS by Nadeera TIDAK ADA bahan kimia berbahaya seperti petrolatum, minyak mineral, hidroquinon dan merkuri yang boleh memberi kesan pemutihan yang cepat namun berbahaya untuk kesihatan pada jangkamasa panjang.

AAFS by Nadeera sangat lembut pada kulit namun ianya sangat efektif memulihkan kulit dari kerosakan akibat salah memakai kosmetik, alergik, jerawat dan jeragat yang teruk.

AAFS by Nadeera baik digunakan pada waktu pagi sebagai pelindung kulit dari serangan radikal bebas. Serum ini sangat bagus digunakan pada waktu malam kerana kulit bekerja ketika kita sedang tidur untuk membaiki kerosakan & membantu merangsang kolagen serta membantu mengawal minyak pada wajah.

AAFS by Nadeera mungkin mahal daripada produk penjagaan kulit yang lain kerana kandungan yang mempunyai lebih nutrien serta kesannya untuk jangkamasa panjang. Harga tidak harus dijadikan pertimbangan sekiranya anda seorang yang mementingkan kualiti serta nilainya yang tersendiri.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Promosi FREE POSTAGE dan FREE GIFT masih berlangsung, 
Boleh grab set pilihan dengan WhatApps 018-7694279






Name:
Email Address:
Shipping Address:
Your H/P no.
Your order details and quantity required

This form powered by Freedback