Tuesday 22 November 2016

NADEERA serikan wajahmu, lebih INDAH bila berbahasa BAYU

ku buka tutup itu,
lalu ku dap, dap, dap pada wajah aku,
lalu ku urut-urut, bulat-bulat.
tiba-tiba.
awww
sakitnya! rupanya jerawat.
lalu ku kata pada dia.
Tak apa. Hang tunggu sat.
lalu ku bulat-bulatkan lagi.
eh ku lalu pada taman ros ka.
wanginya...
aku tenang.
kemudian ku urut wajah itu
ke atas ke atas
semoga kau tegang.

kemudian esoknya ku telek muka ku pada cermin bujur itu
ehhh lembut.. kenapa ya? aku bertanya?? Keliru. Jerawat semalam?

Lalu hati aku jawab selalu
pelik apa itu.
semalamkan kau dap dap dap serum itu
lalu ia NADEERAKAN wajahmu.

ku rasa magiss..
terbaiklah serum ini
ku rasa lengkap.
wangi satu.
jerawat jadi kaku satu.mulus... aku suka pegang pipiku.

cukupkan? aku describekan siapa aku. iya aku janji. aku jaga baik2 pipimu.. NADEERA

(baca dalam bahasa bayu)



#Nadeera
#BeautySimpleOrganic
#SerumAwetMuda
posted from Bloggeroid
Name:
Email Address:
Shipping Address:
Your H/P no.
Your order details and quantity required

This form powered by Freedback